Call party, alebo ako osloviť klienta
OZ MKC SOVA pre vás pripravilo neakreditovaný kurz telefonickej komunikácie s klientom
Aj keď sa na prvý pohľad môže zdať, že používanie telefónu je ľahké a máme ho tak poviediac v krvi, nie je tomu tak. Telefonovanie, hlavne s klientom v odpore je častokrát zložité, náročné na prípravu, náročné na psychiku volajúceho.
Cieľom seminára je naučiť sa správnej príprave na telefonickú komunikáciu, zvládanie rôznych situácii pri telefonovaní, získať sebaistotu v tejto komunikácii.
Seminár je celkovo 6 hodinový, rozdelený na teoretickú časť a tréningovú časť.
Teoretická časť obsahuje:
Šesť základných bodov úspešných, respektíve vysoko úspešných ľudí
Kontakt – telefonovanie
Poslanie telefónu v komunikácii
Používanie telefónu
Štruktúra „odchádzajúceho“ hovoru
Dobré návyky pri telefonovaní
Praktická časť obsahu:
Na základe reálnych mediačných prípadov, alebo životných situácií simulácie telefonického kontaktu. Obsahom cvičení sú aj situácie kedy potrebujeme niečo vyjednať, dosiahnuť termín stretnutia, či odkomunikovať problémovú krízovú situáciu
„ Nezdar nie je nepriateľ úspechu. Je to tvrdý, ale najlepší učiteľ. “
Cenu seminára nájdete v záložke Ceny kurzov a služieb
počet miest je vzhľadom na individuálny prístup k účastníkom kurzu obmedzený na 12 frekventantov na kurz