Call party, alebo ako osloviť klienta

OZ MKC SOVA pre vás pripravilo neakreditovaný kurz telefonickej komunikácie s klientom

Aj keď sa na prvý pohľad môže zdať, že používanie telefónu je ľahké a máme ho tak poviediac v krvi, nie je tomu tak. Telefonovanie, hlavne s klientom v odpore je častokrát zložité, náročné na prípravu, náročné na psychiku volajúceho.

Cieľom seminára je naučiť sa správnej príprave na telefonickú komunikáciu, zvládanie rôznych situácii pri telefonovaní, získať sebaistotu v tejto komunikácii.

Seminár je celkovo 6 hodinový, rozdelený na teoretickú časť a tréningovú časť.

 

Teoretická časť obsahuje:

Šesť základných bodov úspešných, respektíve vysoko úspešných ľudí

Kontakt – telefonovanie

Poslanie telefónu v komunikácii 

Používanie telefónu 

Štruktúra „odchádzajúceho“ hovoru 

Dobré návyky pri telefonovaní 

 

Praktická časť obsahu:

Na základe reálnych mediačných prípadov, alebo životných situácií simulácie telefonického kontaktu. Obsahom cvičení sú aj situácie kedy potrebujeme niečo vyjednať, dosiahnuť termín stretnutia, či odkomunikovať problémovú krízovú situáciu

 

„ Nezdar nie je nepriateľ úspechu. Je to tvrdý, ale najlepší učiteľ. “        

 

Cenu seminára nájdete v záložke Ceny kurzov a služieb

počet miest je vzhľadom na individuálny prístup k účastníkom kurzu obmedzený na 12 frekventantov na kurz